piątek, 25 kwietnia 2014

Roots

Gdy tylko zobaczyłam ten wzór w sieci, od razu chciałam zrobić tą bransoletkę.
Zaczęłam ją już dawno temu. Ale jak to zwykle w życiu bywa, musiała trochę poczekać na dokończenie, bo to mi brakło koralików, a to nie miałam odpowiedniego zapięcia. Ale w końcu jest! Udało mi się ją skończyć! :)




Autorką wzoru jest GioGio.





Koraliki, których użyłam to toho treasure w kolorach opaque jet, opaque-lustered lt beige, gold-lined crystal oraz inside-color gold lustered crystal - opaque gray.


 

5 komentarzy:

  1. fajnie wyszło i moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca! Bardzo mi się marzy bransoletka tego typu... Ale pierwsze podejście miałam nieudane, a teraz wcale mnie nie ciągnie do koralików... Więc niewiadomo kiedy się takiej dorobię... Ale gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda. Prawdziwa ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też podobał mi się ten wzór i wyszło bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...