poniedziałek, 6 maja 2013

pasteLOVE szaro-żółto-zielone



Dawno mnie nie było. Nie znaczy to jednak, że nic w tym czasie nie robiłam.
Cały czas coś tworzyłam... Po prostu nie zawsze chce mi się potem zrobić zdjęcia i je obrobić ;)

Ale w końcu wzięłam się w garść i postanowiłam to nadrobić. W związku z tym w najbliższym czasie pokażę trochę zaległych prac.

Póki co: komplet w paski. Wzór trochę już oklepany, ale jednak dalej go lubię za swą prostotę :)



Bransoletka - długość z zapięciem: 19,5cm i podpięty do niej pocieszny hipopotam.


Kolczyki - długość z biglem: 6cm.


Całośc wypleciona z koralików toho 11/o w kolorach ceylon lt sea green, ceylon smoke oraz ceylon custard.

2 komentarze:

  1. Kolczyki są urocze. Bransoletka też ładnie wyszła, ale do kuleczek koralikowych mam słabość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...