sobota, 19 stycznia 2013

Przeprosiłam się z sutaszem.

Jak tylko pojawiło się wyzwanie kolorystyczne w Kreatywnym Kufrze, zastanawiałam się co i z których koralików zrobić. I tak dumałam, i dumałam i wydumać nie mogłam. Aż tu nagle, szukając czegoś w swoich kamyczkowych zasobach, natknęłam się na ten duży zielony Agat. I od razu wiedziałam, że na wyzwanie zrobię coś z sutaszu. Dawno nic nie robiłam w tej technice, co więcej - nie mogłam patrzeć na tasiemki... Ale jakoś mnie tak natchnęło i się przeprosiłam z sutaszem. Mam nadzieję, że na dłużej ;)




Tak więc... Naszyjnik wędruje na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze: paleta barw

4 komentarze:

  1. śliczny, dobrze że się przeprosiliście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty się z sutaszem przepraszasz, a ja się z nim zaprzyjaźnić nie mogę. :) Super naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze , że sie przeprosiłaś, bo Twoje prace są piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...