środa, 5 marca 2014

Coś starego, coś nowego


Dlaczego coś starego? Bo zawieszkę zrobiłam chyba w listopadzie. A może to był jeszcze październik? Sama nie wiem. W każdym razie było to już jakiś czas temu.
Autorem wzoru jest Eridhan.


Do wykonania tej zawieszki użyłam koralików toho 11/o hybrid frosted pepper red apollo, toho 15/o  i 8/o opaque frosted jet, superduo matte jet oraz  tile 6mm picasso opaque red.

I jeszcze zbliżenia:




A teraz coś nowego. Sznur turecki. Jest to dla mnie nowa technika. Próbowałam go zrobić na samym początku mojej przygody z koralikami ale mi nie wyszło i się na niego obraziłam. Musiało minąć ponad półtora roku, bym się do niego przekonała. A wszystko za sprawą powyższej zawieszki. Po prostu uparłam się, żeby miała bransoletkę do kompletu.


Oczywiście okazało się, że sznur turecki jest banalnie prosty i robi się go  na prawdę bardzo szybko.
Do wykonania go użyłam koralików toho 11/o hybrid frosted pepper red apollo oraz 8/o opaque frosted jet.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...